Lose Weight Now, Ask Me How!

Name:
Email Address:
Contact No
Occupation
Where Do You Live Kuala Lumpur,Selangor
Negeri Sembilan,Melaka,Johor
Perak,Penang,Kedah,Perlis
Pahang,Kelantan,Terengganu
Sabah,Sarawak
Overseas
Have you register as a Herbalife Distributor in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.

Friday 20 April 2012

The Story : Their Testimonials

Bismillah-hirrahman-nirrahim


Oke! Saya sudahpun mendapat result yang sangat memuaskan hati daripada produk Herbalife, sekarang saya nak kongsikan pulak mereka-mereka yang berjaya menurunkan berat badan, naikkan berat badan dan juga memperbaiki kesihatan :D


Musab & Qurratu Ain 

Diorang ni suami isteri,sorang belajar kar Jordan sorang lagi belajar kat Malaysia, tapi sekarang dah menetap kat Malaysia la. Sebelum Musab jumpa Ain, dia sangat besar,lagi pulak tinggi dia lebih 190cm,so lagilah besar.

So lepas Musab ambil Herbalife dia hilang 20kg dalam masa 4 bulan, lagi cepat dari saya dan total lost adalah 27kg. Musab cakap dia punya energy level untuk sport pun improved, kira boleh long run masa main futsal.






Masalah Ain pulak,dia ada banyak jerawat dan masalah rambut yang keras, macam-macam petua,produk yang dia cuba dan guna tapi tak berhasil jugak. So dia guna produk Herbalife for outer nutrition dan masalah pun selesai. Tengok perubahan muka dia.




Dan diorang pun kahwin,masa mengandung pun ain still minum shake untuk baby dengan diri sendiri. Lepas bersalin dia perlu lose weight dalam 6kg sahaja sbb time mengandung dia minum shake so baby dia tak underweight,tak ada sakit kuning semua. So Herbalife is very safe even for pregnant lady :)


(Sumber adalah dari blog diorang : http://qurratuain-allen.blogspot.com/)


Amalina & Abqari

Amalina ni adik kepada Ain,dia ada masalah eczema, sejenis sakit kulit dan dia punya eczema jadi kat bawah mata,selalu merah-merah,pedih bawah mata dia.







Abqari suami Amalina ni pulak berjaya naikkan berat badan dalam masa 2 bulan :D


(Sumber adalah dari blog diorang : http://amalina-peter.blogspot.com/ )





Kak Ros






Haha Kak Ros ni adalah antara veteran yang paling energetic,aktif yang saya pernah jumpa. Sana sini pergi event mesti jumpa dia. Umur dia 60+ dan ada gout,sakit lutut,lemah-lemah badan dan ada lagilah penyakit-penyakit lain.

Gout dia hilang dan kebanyakan masalah penyakitnya improved lepas dia ambil Herbalife dalam masa 5 6 bulan sahaja,better than taking up medicine for the rest of her life right? Alhamdulillah dan semenjak tu,dia sangat aktif sbb badan sihat la katakan :D



Firdaus @ Bob

Ha dia ni adalah pemegang rekod paling banyak hilang berat kat Malaysia ni :D





Ini gambar dia sebelum mengambil Herbalife. Korang ada tak kawan-kawan yang nak menguruskan berat badan dan jadi macam Bob ni? Sangat-sangat puas hati kalau dapat bantu dari orang yang berat macam ni jadi macam ni...




Ha ni gambar dia selepas hilang lebih 60kg! Ketara gila kan??:D




Nampak sangat sangat sangat sangat ketara beza dia kan? Dia kerja kat UiTM Shah Alam, siapa yang tinggal kat Shah Alam boleh jumpa dia kat tasik seksyen 7, jogging tiap petang :D



Over 10 Million Satisfied Testimoni and Result!


Banyak lagi yang saya nak share pasal result mereka mereka yang dah guna Herbalife dan berjaya. But the bottomline is you have to consume it to experience the difference Herbalife can make to your health, your body weight (that is if you have weight issue) and your life.

Macam senang nak shopping,sbb baju dah saiz kecik dan pinggang pun dah kecik, boleh bersukan, boleh buat macam-macam benda kalau kita sihat insyaAllah.

Titik tolak dia bermula dari kita sendiri,lakukan perubahan sekarang dan orang disekeliling anda, bantu mereka kearah kehidupan yang lebih sihat with Herbalife! :D

Till then,

Assalamualaikum :)



"Sayangi diri sendiri dan juga orang di sekeliling anda,terutamanya orang yang anda cintai,keluarga dan rakan-rakan"

No comments:

Post a Comment