Lose Weight Now, Ask Me How!

Name:
Email Address:
Contact No
Occupation
Where Do You Live Kuala Lumpur,Selangor
Negeri Sembilan,Melaka,Johor
Perak,Penang,Kedah,Perlis
Pahang,Kelantan,Terengganu
Sabah,Sarawak
Overseas
Have you register as a Herbalife Distributor in the past 2 years? Yes
No
Are you interested in any of below? Lose weight
Gain weight
Improve Health
Improve Energy
Improve Skin
Earn Extra Income
Extra information that can help me to guide you.

Get your own free form like this one.

Sunday 17 June 2012

The Story : Zero 2 Hero

Bismillah-hirrahman-nirrahim


How are you dearest reader? (if any)


Okay. Kalini nak cerita pasal event Zero2Hero, event yang kedua terbesar dalam Malaysia ni. Lifechanging event, seriously. Event ni la yang ubah kehidupan Kak Ros,Musab,saya sendiri dan ramai sangat orang menjadi lebih baik secara total



1st Zero 2 Hero

Zero 2 Hero pertama saya adalah pada tahun lepas,bulan 10 kat Ilham Beach Resort, Port Dickson. Masa tu Musab yang ajak saya untuk tahu dengan lebih dekat dan dengan lebih lanjut apakah itu Herbalife dan untuk tau macam mana nak buat bisnes dalam Herbalife ni.


So saya pun ikut.

Dan ternyata Zero 2 Hero adalah platform yang tepat untuk anda lebih tahu macam mana produk Herbalife tu berfungsi,dimana produk ni dihasilkan,siapa saintis yang formulate F1,F3 semua tu. How to do bussiness in Herbalife semuanya akan diterangkan dari marketing plan, A-Z semua akan diterangkan


It was very inspiring. Dapat jumpa kawan2 sebaya, ada yang umur 19 20 tahun dah ada income yang orang dah kerja 10 tahun pun xkan boleh dapat macam diorang punya income. Semuanya bermula hanya dengan diperkenalkan dengan produk Herbalife atas sebab nak turunkan berat badan, naikkan berat badan atau just nak improve kesihatan je, sekarang diorang dah generate income ada yang more than Rm5,000 sebulan

Tak percaya? ini adalah salah satu contoh bukti dia disini. Nama dia Omar Hanafi Isa, umur baru 19 tahun dan income dia adalah Rm6300+ sebulan, hanya buat bisnes dalam Herbalife. 



WHY Zero 2 Hero?



Benda basic dalam Herbalife ni adalah mengenai menolong orang ramai untuk mengamalkan pemakanan yang sihat,menjadi lebih sihat, membantu menurunkan berat badan. Herbalife ni sekarang dah melonjak dan sedang hangat orang cakap sekarang ni. Dengan hanya membantu orang menurunkan berat badan, improve kesihatan, kita boleh jana pendapatan sekali. Macam mana? kalau nak tahu WAJIB pergi ke Zero 2 Hero bulan Julai ni kat Bukit Gambang Resort City, Pahang. Bila, kat mana semua diterangkan dalam poster dibawah ni :)




Okay, apa yang menariknya untuk Zero 2 Hero kalini adalah benda ni akan dibuat kat Bukit Gambang, tempat ni baru je bukak dan cantik gila! xpercaya? sila tengok disini dan nilaikan sendiri. So dalam erti kata lain, selain menimba ilmu apa itu Herbalife, what is it all about, sambil belajar dengan lebih lanjut pasal bisnes opportunity dia, sambil2 tu boleh bercuti sekali, boleh mandi manda, boleh beraktiviti kat sini. Malam tu pulak ada BBQ Party dan ada theme for the party! Best? Of course :)

So berapa anda perlu bayar? Hanya Rm260 sahaja dan semuanya, i mean everything will be provided here including : 
  • Breakfast for 1st and 2nd day
  • Lunch for 1st and 2nd day
  • Theme Dinner (BBQ Party)
  • Bilik yang selesa,katil yang empuk :D
  • Provided facilites
  • File Zero 2 Hero (dalam dia ada itinerary)

Hanya dengan Rm260 anda akan dapat semua tu. Just perlu datang berlenggang, bawak beg baju dan bawak diri, that's all :)

Dan ini adalah video Zero 2 Hero bulan April lepas. Anda tengok dan nilaikan sendiri macam mana happeningnya event Zero 2 Hero ni, and you have to admit, they have skills in video editing too. So much expertise in Herbalife family right? ;)

So, enjoy the video



Dah tengok video? Isn't it fun? Have you made your decision? If you want to know further or if you want to book for a ticket, just text/call me in this number 013 2551804

Hope to hear from you soon! :D

Till then,

Assalamualaikum :)


"The efforts to success lies within your own actions, not in your fate"





No comments:

Post a Comment